Værdiskabende kunderelationer

Samarbejde, sparring og rådgivning. Og evnen til ikke at gå i vejen. Vi er desværre ikke usynlige.
Men vi sætter en faglig stolthed i at være til mindst mulig besvær, levere til aftalt tid og i det hele taget yde en service, der er i top. Det er selvfølgelig grundlæggende et spørgsmål om ære. Men det er også et spørgsmål om, at vores forretningsgrundlag er den tilfredse kunde. Det er sådan, vi ønsker at lave vores forretning. Ideen er, at du så kan lave noget andet.

Brug os til alle maleropgaver. Intet er for stort, og intet er for småt. Men vi svinger ikke kun malerkosten. Vi påtager os også hovedentreprisen, hvis du har brug for en VVS-mand, elektriker eller nogen til at ordne gulvet. Det gælder selvfølgelig også stilladsarbejde eller flytning af inventar. Simpelt hen det hele.

Skal du have malet en facade i Jylland eller en lejlighed i Frankrig. Eller måske have leveret noget maling til Irland. Bare som eksempel. Vi kan nemlig klare det hele.
Moderne malerarbejde er mere end det basale gode håndværk. Faktisk er det et parløb med kunden. En fast aftale, som kan indebære alt fra flyttesager til hovedentrepriser. Incl. vandskader med opsætning af affugtere, nedrivning og opbygning. Alt det dér. For en opgave er ikke løst, før alt er løst.

Moderne malerarbejde er mere end godt håndværk.

Vi har i mange år benyttet os af Hoverbys ekspertise på malerområdet og opgaverne har spændt fra mindre opgaver til større malerentrepriser i forbindelse med ombygninger.

Virksomheden optræder professionelt i både besigtigelse, tilbudsgivning, samt ved udførelse af opgaverne, ved opfølgning, information og aflevering. Virksomheden opfylder alle krav til et godt samarbejde og koordination med andre faggrupper.
Virksomhedens arbejder har aldrig givet anledning til reklamation eller tvister.

Vi kan kun give de bedste anbefalinger til andre interesserede.